nyss badat

Hej! Har precis tagit ett långt och varmt bad.Snacka om skönt! Hade hårinpackning och min underbara lermask.Så nu känner jag mig jätte fräsh och är på topp humör! Dagen har iallafall vart sjukt bra. Började ju tio och då tog vi tåget in till stockholm. Käkade först på donken sen gick vi runt i lite affärer. Och sen sist så gick vi på bio-tusen gånger starkare. Asså a.. Inte den bästa filmen jag sett. Hände lixom ingenting. Men skönare att gå på bio än att va i skolan.. Kom hem runt halv fyra tiden skulle jag tro? Och då gick jag och linnea bara runt lite i centrum. Men nu har jag somsagt precis badat och ska kolla på paradise hotel. Funderar faktist på att klicka hem lite kläder ifrån gina. Sounds great? Ska kolla om dom fått in några sötsaker. Aja vi hörs senare babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0