önskelista ?

Shit så trött och seg jag känner mig. Sitter och försöker klura ut lite på vad jag önskar mig i julklapp. Varför så tidigt? Jo för att päronen skulle tydligen in till stockholm någon gång näst nästa vecka och då ville dom att jag skulle skriva ner lite grejer. Men jag kommer verkligen inte på något? Vill verkligen ha en ny kamera men den jag har nu har jag ju inte haft länge alls. Eller ungefär ett och ett halvt år. Hm..Sen vill jag ju ha en iphone 4 också.. Äh nä det här med julklappar tycker jag är svårt. Hur som hellst så väntar jag på att beck ska börja som börjar om en timme skulle jag tro? Då ska jag bädda ner mig i sängen och äta  glass. Mysigt va? En bra avslutning på dagen i think. 
Men imorrn är det måndag vilket innebär skola och jag ser faktist fram emot det! Den här veckan kommer bli så skön. Inga prov bara lite läxor och så. Men skönt som fan att ha en provfri vecka! Känns som om det var ett tag sen...Har väll inte så mycke planer för imorgon. Ska plugga lite till en spanskaläxa. Bara glosor som tur är. Sen återstår det att se. Nej men nu känner jag att detta blev ett lite för långt inlägg. Herregud läser ni fortfarande? I hope so ;). Men hörrni ha en bra söndagskväll så hörs vi mer imorrn. För tror inte att jag orkar blogga mer ikväll. puss


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hahahahahaha ahmed :D<333333

2010-11-14 @ 20:47:37
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha becca sluta äta så mkt glass, tänkt på kalorierna ;) <3

2010-11-14 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0