orkar inte..

Är för trött för att blogga så ska göra mig iordning inför sängen och kolla på sex and the city. Favorit serien. Imorrn är det tisdag vilket innebär skola sen efter det linnea. Hon ska klippa sig så då ska jag självklart följa med. Funderar också på att beställa en klipptid någon gång nästa vecka. Är så otroligt trött på mitt hår och vill ha någon förändring. Lär ju inte bli sån stor förändring eftersom att jag fortfarande vill ha långt,mörkt hår. Aja får se! Men nu ska jag iallafall fixa mig sen bädda ner mig rejält i sängen. iskallt på mitt rum! Hörs imorrn mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: LINNEA

Haha dagens :

Har du med det att göra eller ?

Minns du, det jag berättade om på engelskan som en viiiiiiiiiiiissss person sa :D Garvar på mig!

2010-11-08 @ 21:38:11
Postat av: becca

OM jag minns. Herregud vad jag önskat att jag var där HAHAHAHAH :D<3

2010-11-08 @ 22:16:43
URL: http://bcuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

du missade nått :D

2010-11-09 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0