Trevlig kväll med brudsen!

Asså fyfan va kul jag har haft ikväll! Drog först till pizzerian och träffade brudsen och käkade kebab. Sen vidare upp till konsum där vi köpte godis,chips och läsk! Såg en jätte gullig liten fabror.aaaw. Haha sen kom brorsan och hämtade oss och sjutsade hem oss och blablabla. Har iallafall dansat,ätit godis,ätit chips,druckit läsk och kollat på solsidan! Nu har dom iallafall precis dragit så nu sitter jag här helt lonely.. Haha närå. Ska snart tvätta bort sminket och kolla på film. Hörs antingen senare eller imorrn. Puss på er älsklingar!

gah vad mitt hår har blivit långt! Men slitet tyvär.. Så på onsdag äre klippning som gäller för min del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0