trötter..

Godkväll babes! Shit va trött man börjar bli. Drog för ett tag sen och handlade godis. Haha lite kul eftersom att här i dalarna så är ju typ alla''bönder'' enligt mig så när vi drog till shell och skulle handla godis så kom det in två fula killar och verkligen kollade på oss hela tiden. Sen när vi drog så visslade dom åt oss. Haha helt sjukt! Har iallafall kollat på sunes jul och ph. Kan ju säga att sunes jul verkar vara en favorit hos linneas mormor. Haha ni skulle ha sett henne! Vilket garv asså... Men nej nu ligger jag i sängen och snackar med linnea på msn som ligger atm mittemot mig. Haha vi är sjuka! Men vi får väll höras mer imorrn. För orkar inte blogga mer idag. Så jag säger puss och godnatt till er läsare!

gah vad jag saknar sommaren.Obrun man var där då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0