kör på en...

..hiss/diss. Var ett tag sen men nu kör vi!

hösten- alltid hatat hösten och kommer alltid att göra. Kan ju börja med att den är tråkig och kall. Tänk för bara några månader sen. Då låg man lixom nere vid stranden och stekte och gick runt med shorts. Nu måste man nästan ha jeans på sig hela tiden. ushushush för hösten! Ser verkligen inte fram emot vintern.
paows blogg- förlåt men måste faktist dissa den. Har blivit så grymt tråkig nu på sista tiden. Inte ofta jag tittar in på den längre som man gjorde för typ ett år sen? Visst har hon väll nästan mognats mest i bloggvärlden men ändå. var mycke roligare att läsa om ''gammla paow''.
orientering- ushushushushushush! jag hatar att vara ute i skogen och springa omkring efter en jävla karta. Nää skogar och skit är nog bara inte gjort för mig?

utorrent- så jäävla nice med det asså. Bara kunna ladda ner vilken film som helst och tillochmed filmer som inte ens kommit ut i affären än. aaaasnice!
mina vänner- såklart att jag hissar er! världens bästa måste jag säga. Tänker inte skriva ut några namn men ni vet vilka ni är. jag älskar älskar älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0