bästavän


Min bästavän
Måste verkligen passa på att hissa min bästavän. Linnea du och jag är fan som systrar. Är hela tiden med varandra och mitt hem är som ditt hem. Ditt hem är som mitt hem. Vi har aldrig bråkat heller. Vilket jag tycker är helt otroligt eftersom att alla dessa år vi har hållt ihop. Visst lite små tjaffs hit och dit men aldrig vart osams. Och det roligaste är ju att vi har ju egentligen inget att bli osams över.Är verkligen så jävla glad över att ha dig där vid min sida. Kommer aldrig släppa dig bästavän. För seriöst utan dig vet jag inte hur allt skulle vart idag. Skulle inte klarat mig utan dig helt enkelt. Tack för allt och för att du finns. Jag älskar dig bästa bästa bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0