22 april

Hej sötisar! Har inte hunnit blogga något idag eftersom att jag vart med julia hela dagen. Märks att det var ett bra tag sen jag träffade henne! Men vi drog iaf in till haninge och jag småshoppade lite iallafall blandannat årets första bikini. Både julia och jag köpte bikinis så nu är vi liksom ready for th'a summer så att säga..Käkade även på donken, guuuuud så gott! När vi kom hem drog jag direkt ner till hamnen och käkade på en mysig resturang med familjen. Perfekt väder! Satt i solbrillor och steeekte i solen. Efter det drog jag upp till julia igen och då drog vi till coop och köpte godis och sen träffade vi adde och memme. Var ett tag med dom sen drog både jag och julia hem. Stötte på lite trevligt folk på vägen hem också. Kom hem någongång runt halv tio/tio då jag nästan direkt började träna. Tvekade lite först men efteråt vet man ju hur skönt det är att ha det gjort. Så joggade fort på löpbandet och avslutade med 100 situps. Så härligt att kunna träna framför en tv. Kollade på bb samtigt! Efter det tog jag en snabbdush och hade ansiktsmask,smörjde in mig och borstade tänderna. Nu ligger jag i sängen och ska kolla om det är något bra på tv. Slänger in bilder på det jag köpte i ett annat inlägg.

Damn det vart ju ett långt inlägg!

försökte  fotta en fiskmås i hamnen gick ju sådär..



kort lång?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0