big brother

Kom hem för ett litet tag sen. Eller var ett bra tag sen. Var på en typ show på kulturskolan med linnea,amanda och bea. Var även ett par killar från klassen som var med i showen. Den var iallafall grym! Mer orkar jag inte säga.. Innan det var iallafall jag och linnea hemma hos henne. Hon lagade aaaasgod mat. Lax med sås + potatis. Och sen efter det drog vi somsagt till kulturskolan. Eller var inte meningen att vi skulle se showen men vi träffade då på amanda och bea och drog mot kulturskolan med hopp om att kunna planka in. Som tur var släppte faktist en som jobbar där in oss. Var ganska kul för man kännde sig som typ vip eller något. När jag kom hem tränade jag lite. Gjorde bara 100 situps eftersom att jag inte kännde för att springa. Imorrn är det fredag vilket innebär...? Skola först sen va med linnea + några till i hope! Aja ska kolla på bb som börjar om ca 20 minuter. Hörs!

bild från arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0