första praodagen!

Och jag älskar mitt praojobb! Började dock halvåtta men slutade typ ett så det va chiiiill. Jobbar ju somsagt på ett konditori vilket faktist var oväntat superroligt! Började med att pyssla faktist. Slog in marsipangubbar i småsöta paket och så. Men det bästa är ju att jag får var jag vill. Är jag törstig, ja då får jag ta en läsk, eller vadsomhellst!Och sen får jag välja vad jag vill till lunch, GRATIS. Så jävla nice! Men imorrn blir det lite mera alvar då jag kommer få stå ute i själva kafeet. Har ju för det mesta stått innanför. Sen så måste jag ju säga att min ''outfit'' är jävligt snygg. Haha har typ en påskkärringsmössa. Om ni fattar? Men nu ska jag iallafall vänta på att linnea slutar. Runt tre ungefär. Och då ska jag kolla om vi ska sola eller något? Dags att bli brun igen!

bilder ifrån kafeets hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0