freeedag

Hej alla söta! Förlåt för den dåliga uppdateringen, men somsagt jag har inte haft tid. Igår var jag iallafall med linnea och manne på kvällen. Var jätte mysigt. Like always! Kom hem lite över halv tio och var verkligen dödstrött då så somnade typ på direkten. Men idag är det fredag så fick sluta halv två från praoen. Har gått super idag! Eftersom att jag praoar på ett kafe så har jag lärt mig att slå in på kassan sen så serverar jag och sånt också. Så det är nice! Nu har jag iallafall precis dushat och ska börja fixa mig. Ikväll blire filmkväll hos mig med bästis och manne. Skäääckis you know ;). Men har lite bråttom nu så vi hörs väll sen. Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0