hääärlig dag!

Hej sötnosar! Ja då vare första skoldagen dååå. Ganska seg faktist. Men var ändå rätt så chill. Efter skolan drog jag med Linnea jenny och tiffany ner till hamnen och köpte mjukglass. Snackade lite om typ allt och planerade massa saker till sommaren som måste bli hända ocksåå. Helt galet va kul man kan ha med dom tjejerna. Love you! Efter det drog jag tiffany och linnea hem till mig. Satt bara och chilla i soffan och snackade om massa saker. Nu drog dom nyss iallafall men vilken härlig dag det har vart. Bäst på idrotten ju, haha ;). Nu ska jag snart träna. Så vi hörs väll senare. Puss!

sommarbild, tog den i helgen när det var sååå varmt. Tänkte fixa ett litet collage med lite ''sommarbilder'' jag tagit dom senaste dagarna :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0