kvällen..

Hej alla söta! Kvällen igår började med att jag och linnea drog och käka pizza. Sen stog vi utanför manne och väntade på honom i typ 30 minuter. Ja det var kallt. Men sen när han kom drog vi mot tåget och träffade linus och några fler trevliga människor. Då tog vi tåget iaf och hyrde film och köpte godis. Fick bli babysitter wanted. Alltså en skräckfilm! Den var väll bra men inte riktigt skräckligt läskig. Så det var synd. Men linus och manne drog sen runt halv ett tiden och då slaggade linnea över hos mig. Kommer inte ihåg när vi somnade riktigt. Men hon drog nyss och jag ska snart hoppa in i dushen och göra mig lite fin. Nej men ska till södertälje idag och träffa lite släktingar. Kul? Nej. Så vi hörs väll om ett tag dåååå!

oldie, sorry har inga nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0