mamma mia!

Hej! Så nu kan jag blogga från datorn. Idag har jag vart ute precis hela dagen. Men hallå det har lixom vart 20 grader?! Var iallafall först nere i hamnen med linnea,theo och sebbe. Cykla runt lite. Orkar inte berätta allt men på kvällen drog jag ut med dom igen och gud vilken färg man fått. Har gått med shorts hela dagen. Uuuuuuunderbart! Men nu ska jag kolla på mamma mia. Sen slå över till monster till svärmor. Är ju på fyran så nu äre reklam. Så ska fortsätta kolla på alla bra filmer som går ikväll och messa. Imorrn äre skola :(. Tråååkigt! Men snart sommarlov hörrni ;). Aja vi hörs imorrn!

på tåget påväg hem från handen någon gång i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0