nej för min uppdatering är ju inte usel?

Förlåtförlåtförlåt! Har bara inte hunnit. Har verkligen haft fullt upp hela dagen. 

Men hej förresten! Kom in för en liten stund sen. Har vart ute sen typ tolv imorrse med linnea och manne. Började med att jag och linnea drog till shell och pumpade däcken på cyklarna. Så underbart väder ute så varför inte cykla? Drog sedan till manne vilket han inte hade nån aning om. Så när vi kom stog han fortfarande i morgonrock. Drog iaf in till honom och satt ute på hans altan och solade. Äääälskar våren. Men ja och sen dess till nu har jag alltså vart med dom. Mer orkar jag inte förklara. Slänger in lite gulliga vårbilder istället!






cphand...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0