Det är inte bara jag som blir äldre..

..Min blogg blir även den äldre. Två år idag!



Hahahahahaha asså ser ni hur jävla mycke smink jag hade då och vart jag hade benan ska vi ju inte prata om.. Herregud!
Och hur mycket folk än tjatade på mig att hur fult det var att ha benan såå långt ner brydde jag mig inte. Jag tyckte om det och det var lixom ''jag''. Idag ångrar jag dock att jag gick ut sådär. Fan va pinsamt..


Och sen har vi då nu, idag. Jag har även förändrats mycket på personligheten. Hittat mig själv mer. Förut gömde jag mitt blyga jag bakom massa smink. Kan berott på hur osäker jag var. Men ändå. Jag har alltid varit mig själv. Och det kommer jag alltid att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0