tränat idag igen

Hej allesammans! Haft en bra dag? Min har vart kanonbra. Har nästan bara haft chillektioner och har jobbat på jätte bra. Slutade skoldagen med hk då vi gjorde fiskburgare..Vilket var lite mindra bra. Menmen. Drog hem efter skolan med linnea och käka och träna faktist. Känns så underbart att jag har börjat träna igen! Men vad gör man inte för att få snyggare kropp?

Iallafall måste plugga typ nu. Har engelskaläxa till imorrn och jag har inte ens börjat plugga. Men hade tänkt att jag kunde plugga på håltimmen imorrn också. Nej nu vill jag inte snacka på massa plugg för det är så ointressant. Eller hur ;)? Men nu ska jag börja plugga så vi hörs väll senare. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0