trött och irreterad

shit idag har det vart en sån dag då man bara vill skita i allt och gömma sig under täcket. Som tur är så klarade jag av skoldagen pågrund av att min bästavän alltid fanns i min närhet. Aja nog om det. Skoldagen har väll vart bra. Idrotten är kaos vilket alla verkar tycka. Men så gåre vissa dagar..Iallafall efter skolan drog jag och linnea hem till mig och åt kex och kolla på typ tv på datan. Ni vet ana gina show? Gah jag älskar det! Nu ska jag iallafall strax äta men funderar starkt på om jag ska ta en snabb dush. Känner mig så otroligt äcklig!

tummen ner pågrund av mitt fula utseende, mitt äckliga humör,att jag biter på naglarna och att jag inte kommer kunna tugga tuggummi på typ 1 vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0