vart med dom underbaraste

helloooo bitches!
Körde såhär lite paow style you know ;). Nä men kom hem för att tag sen och jag har hunnit käka så ligger helt proppmätt i sängen nu. Idag har jag iallafall vart hemma hos theo med linnea och kollat på film och ätit ben och jerry. Fyfan va gott det är! Men nu efteråt känner jag mig så tjock så tror att jag ska ta och träna ikv..Menmen har inte så mycket mer att säga. Tycker faktist tyvär att min blogg börjar ruttna lite. Kanske skulle pigga upp den med ett videoinlägg någon gång? Haha eller är det egentligen min stil? Äsh vi får se, har ju somsagt gjort några förut som jag nu ångrar..Aja ska inte babbla på för mycket här utan vi hörs väll senare!

bara för att jag är så jäkla sliten just nu så fastnade jag inte ens på bild. ushushush på mig själv nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0