fått min lön!

Hej! Sorry men orkade inte blogga igår. Efter jag jobbat åkte jag till sthlm, hämtade nya suuuupersnygga bilen och skulle ju lämna in mobilen men när vi kommer till affären så har dom ju stängt just den här veckan pga renovering. Så får lämna in den någon annan gång. Men när vi var i haninge ringde dom från ur&penn och sa att min klocka var klar ( tappade en sten på den någon månad efter jag köpt den ) så åkte in och hämta den. Så lite tur hade man ju ;). När jag kom hem träffade jag linnea. Som vart på kryssning så fick supergott godis. aaaw tack bby ! Ska snart träffa henne igen och då blir det att dra ner till centrum. Har ju fått min lön nu :D. Så ska ta massa nässpray, alvedon och halstabletter. Lilla becci håller på att bli sjuk :(. Eller jag är typ sjuk. Ush för det och långa blogginlägg. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0