på landet

Hej! Är på landet nu och har tillbringat nästan hela dagen här. Förutom några timmar då jag jobbade tillsammans med jossan och lina. Var sjukt mycke bilar idag också, stress stress stress. Men drog hem efter det och packa sen vara bara att åka ut till muskö. Drog direkt ner och sola och bada och det var riktigt skönt i vattnet faktist! Första gången jag faktist kunnat ligga i länge den här sommaren. Aja har precis käkat. Och sittter och kollar på min låtsas fru. Såg ju den på bio och den är ju verkligen grym. Men det kanske inte ni bryr er om. Aja nu ska jag njuta av lugnet. Eller? Nej faktist riktigt tråkigt här :(. Så vi hörs sen!

mmmmmmmm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0