ställt alarmed på 04:45..

Haha ja och varför det? Jo för igår jobbade jag mina två första pass på gotlandsguiden. Och har också jobbat där idag och imorrn börjar jag klockan sex. Har ingen aning om hur fan jag ska klara dagen med tanka på att jag jobbar tre pass imorrn varav ett kommer det att vara över 300 bilar. Men då är ju frågan. Vad jobbar jag med? Jo jag står och delar ut ''gotlands guiden'' till bilar som ska åka på gotlandsbåten. Faktist väldigt chill jobb må jag säga! Men inte lika chill att behöva vakna INNAN fem. Aja pengar är ju alltid pengar! Så kommer iallafall inte blogga så mycket imorrn eftersom att efter det ska jag till sommarstugan och sova över där tills på söndag. Men tar nog med mig datorn. Jaja nu ska jag sova. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0