Dålig uppdatering..

Hej på er! Drog hem runt 10/11 från sommarstugan så hann eller orkade inte blogga något. Åkte iallafall direkt hem och då tog jag en lång dush. Så jävla skönt var det! Fixade mig lite sen kom linnea och hennes mamma och hämta mig. Åkte ner på ''sommarjobbs möte'' i hamnen. Kommer nog få vårat schema någon gång nästa vecka hoppas jag. Efter det drog jag och linnea hem till henne och bara chillade. Ska äta om någon timme sen blire utgång. Somvanligt typ? Nej men vafan ska man göra inne? Ja men nu ska jag bara tvätta bort mascara och sätta på ny. Köpte btw ny idag. Ska checka om den är bra vilket jag har hört av väldigt många ;).

Kommentarer
Postat av: Wissal

Tack du du ha! Ja absolut allt är bra med mej, hur mår du djälv ? :-)

2011-06-05 @ 22:25:04
URL: http://wissal.blogg.se/
Postat av: Wissal

Tack du du ha! Ja absolut allt är bra med mej, hur mår du själv ? :-)

2011-06-05 @ 22:25:13
URL: http://wissal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0