för jag har tråkigt

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina underbara brudar, fantastic four♥

Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade av alarmet

Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt mat

Det sista du sa högt: Tack för maten!

Det senaste någon sa till dig: Men rebecca, din tallrik då

Vad har du druckit idag: vatten med citron mmmmm

Vad var det senaste du åt: mat

Vad var det senaste du köpte: ojojoj...efter att jag gav mamma mitt kort(shopaholic(?)) så har jag nog inte köpt något, måste nog ha vart kläder!

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: regn

Godaste glassmaken: vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: beror på

Sover du tungt: alltid. inget kan väcka mig

Drömmer du mardrömmar: ett tag sen

Trivs du med ditt jobb: OM jag gör


Har du kysst någon?: men jaaa

Favoritklädsel: jadu, jeans/shorts+ett sött linne

Favoritlåt just nu: where them girls at

Vad ser du om du tittar till höger: en hylla

Vad gör dig glad just nu: inget. jete sur :(

Vad ska du göra härnäst: hm..fixa mig

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: trött, ont i magen/ryggen, trött

Favoritgodis: gillar mer glaaass

Kläder just nu: jete stor t-shirt

Sommarplaner: pallar fan inte rabbla upp

Hur många kuddar sover du med: 2 ibland 4

Spelar du något instrument: neeee

Morgon eller nattmänniska: natt

Vad är viktigast för dig: finns mycket

Är du kittlig: kittlar du mig kan jag lova att du får en smäll. jätte kittlig..

Snarkar du: tror inte det. I hope not!

Stjärntecken: fiskarna

Äckligaste insekten: finns det någon oäcklig insekt?

Längtar du mest efter just nu: bättre väder+min baby hihihihihihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0