Göteborg imorrn!

Hej! Har precis tagit en snabb dush och innan det så tränade jag. Fick bli ett hårt pass. 6 km på crossen, 1 km powerwalk på löpbandet och sedan 100 situps.  Så nu ska jag packa det sista sen är jag klar. Visst har jag inte sagt att jag tar med mig datan? Gör det iallafall MEN kommer inte uppdatera varje dag eftersom att det säkert blir rätt så dyrt. Men kommer uppdatera imorrn när jag är i göteborg. Shit tänk att jag ska gå på liseberg på midsommar. Känns helt sjukt men otroligt kul! Det enda jag dock inte ser fram emot är den långa bilresan till göteborg. 5 timmar+när vi stannar till. Ska iallafall fixa lite tidsinställda inlägg så ni fortfarande har något att läsa dom dagarna jag inte uppdaterar. Sounds great?

lite småtthärlig sommarbild? brun och grejer..tagen för några dagar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0