grym kväll

Tjeeeeeena! Drog ut med linnea, gurra, danne, love, viktor och rasmus på kvällen. Var lite överallt blandannat på cooop. Har även fått 1000 myggbett eftersom att jag hade shorts. Aja det hör väll till sommaren? Men ligger iallafall i sängen. Klockan är så jävla lite men ska upp halv åtta imorrn eftersom att jag ska jobba. Vad gör man inte för lite pengar? Så ska väll jobba hela dagen. Börjar halv tio och slutar halv fyra. Sen då äre ledigt tills nästa helg. Wiiiii. Nä men tänkte avrunda lite där. Känns som om jag lixom inte vet vad jag skriver längre. Men vi hörs imorrn sötnosar!

bättre bild på håret, exakt sådär ser det faktist nästan ut. Mörkmörk brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0