kom precis in

Hej! Om ca 11 timmar kommer ett inlägg om hur jag kommer se ut imorrn på skolavslutningen. Och om 11 timmar står jag på skolgården och väntar säkert på resten av klassen. Och några timmar efter det har jag betygen i handen och ett långt sommarlov. Helt sjukt hur fort detta skolår har gått men ändå inte. Kommer dock inte uppdatera så bra imorrn men tänkte göra lite tidsinställda inlägg. Blir först grillning hos jenny sen party party party. Ska självklart gå på den ''traditionella'' nixtafesten men helt ärligt så känns det som om skolavslutning utan nixtafest inte är en riktigt skolavslutning. Kommer iallafall ha det grymt med mina brudar Linnea, Tiffany och jenny. + tuuusen andra. 

Yes men kom iallafall hem för en liten stund sen och tog direkt en snabbdush. Rakade benen nogare än vad jag någonsin gjort. Ska man vara fin så ska man. Ska iallafall kolla på någon film nu så hörs vi väll imorrn då? Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0