love my life

För visst får man säga så? Allt är bara så jävla bra för tillfället. Kommer ha sjukt mycket pengar när sommaren är över, älskar vädret, älskar mina vänner, älskar livet. Så jävla bäst! Kom in för ett litet tag sen också. Dagen har vart underbar och den har jag spenderat med min bästavän. Först imorrse var det ett tidigt morgonmöte med gotlands guiden om hur schemat var ställt och massa massa annat. Drog sedan till centrum med linnea och gick runt lite. Solade och shoppa lite smått. Och nu kom jag precis in. Även om det har vart bra väder så har jag gjort det som verkligen inte hör till sommaren; solat solarium och legat inne och kollat på film! Men nu ska jag bara ta det lugnt ett tag sen drar jag ner till hamnen och träffar linnea!

dagens outfit! sjukt snyggt linne som jag lånat av linnea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0