Midsommar..

Well iår planerade jag och min familj att göra något lite anorlunda på midsommar.. Eftersom att dom flesta i min släkt dött. Eller ja, mormor,morfar,farmor och farfar så känns det inte som om det är lika kul att bara sitta hemma. Så då bestämde vi oss för att göra något anorlunda. Så på fredag efter päronen slutat bär det av mot göteborg. Beroende på vilken tid vi kommer dit kanske vi besöker liseberg. Och dagen efter det åker vi över med snabbfärgan till danmark! Samma hotel som vi var på förut och skit. Bääästa hotelet! Var ju där 2 gg förra sommaren om jag minns rätt, första gången hade vi bokat rum och allt, sen efter det bilade vi i danmark och bestämde oss för att åka till samma hotel igen. Men då hade vi inte bokat något eller nått. Och ja det var högsesång då=väääldigt mycket folk. Och ett av dom sista ''bra'' rummen var rummet allra högst upp med ja gud kan räkna hur många rum det var, så fint att det faktist bara finns två sånna rum på hela hotelet. Så iår bokade vi det rummet så nu blir det somsagt göteborg sen danmark under midsommar dagarna! Åker på fredag-kommer hem på tisdag!


båda bilderna är från förra sommaren på det hotelet!

Kommentarer
Postat av: Olivia - Flickan med de Röda skorna

SV: Tack, allt är gött sj?

2011-06-19 @ 22:34:41
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: anesa

roligt att åka till danmark! allt bra med dig då?

2011-06-19 @ 23:26:49
URL: http://anesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0