My day

Ja nu kommer jag säkert skriva ett långt inlägg så nu kör vi. Dagen började med att vi vaknade upp hos johan, dushade och fixade oss lite sen drog vi till hamnvik och mötte upp tiffany. Låg där mest och sola och bada. Fast var väldigt kallt i vattnet. Efter ett par timmars stekande i solen drog jag och linnea hem till henne, sen kom päronen och hämta mig då åkte vi direkt och köpte thai. Senare drog jag ut med samma gäng igen. Jaja orkar inte skriva mer än att jag nyss kom in och nu sitter jag och kollar på bb och ska snart faktist sova. Är sjukt trött efter att ha sovit ca 4/5 timmar inatt. 

Imorgon ska jag och linnea ut till sommarstugan på muskö och tillbringa helgen där. Datan följer självklart med. Ooooch vet ni? Imorrn skare bli 27 grader. Helt sjukt va jag ska ligga och pressa i solen. Men mer om det får ni imorrn!

suddig random bild på mig och jooohan från igår tror jag?

Kommentarer
Postat av: ttthorngren

super fin blogg , gillar den starkt ! :D

kolla jätte gärna in min :)

2011-06-03 @ 23:03:22
URL: http://ttthorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0