Ojojoj

Ja vad har hänt idag med ''dagens uppdatering''? Jag har faktist inte haft någon ork eller lust till att ens sitta vid datan. Har inte ens satt på min dator förns nu. Innan det satt jag bara en snabbis vid brorsans dator då jag kolla mailen och facebook. Ser också att statistiken gått ner :(. Imorrn blir det såhäääääääär mycke bättre uppdatering! Ska kolla på big brother snart sen sova. Ska upp super tidigt imorrn eftersom att jag ska ner till centrum och få min lön. Var något fel med mitt bankkonto så gick inte att föra över pengarna genom det. Typiskt! Så det händer väll imorrn. Sen ska jag packa också. Åker ju på fredag. Men mer info om det får ni imorrn. Puss!


åt även för första gången denna sommar vaniljglass med jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0