STHLM

Yes var ju somsagt i stockholm idag. Men inte länge alls. Sprang runt i centrum med bästis i typ en och en halv timme sen åkte vi hem. Då käkade jag och linnea sen drog vi ut ett tag på kvällen. Mötte på emma sen skulle dom jobba så jag drog hem. Så sitter hemma nu och väntar på att klockan ska bli nio. Då ska jag dra ner till hamnen och träffa dom igen. Haha mobbad jag låter.

btw btw btw vet ni vilka vi såg idaaaag? Jo när jag och linnea satt och drack milkshake i gallerian kommer dessie, paow och alma och ska också köpa. COOOOOOOLT VAVAVAVAVAVAVA?! Haha eller jag tyckte nog att det var mer coolt än va linnea tyckte ;)

söt topp ifrån gina

rosa/vit tubtopp från h&m

linne från h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0