Today i don't feel like doing anything

Fast den rubriken passar verkligen inte in på det jag gjort ända sen imorrse. Kom iallafall hem för ett tag sen. Har jobbat lite extra på torsan och idag är det veeeerkligen inte min dag. Har värsta mensverken, ont överallt så ligger helt död i sängen. Orkar inte röra på mig för då får jag bara ont. Hatar att klaga men idag är det en sån dag. Men ikväll kommer allt att vara på topp. I hope! Nej men för då ska jag träffa mina underbara vänner Linus, Linnea och manne. Men ska bara ta det lugnt till då. Förlåt förresten för uppdatering! Men hade det supermysigt med bästis igår. Vi bara chillade hos mig sen drog vi ut och träffa några boys. Var dock tvungen att vara hemma tidigt eftersom att jag skulle upp sju imorrse.. Men nu ska jag bara kolla på massa avsnitt av sex and the city. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0