äntligen fredag

Hej! Fyfan va skönt med fredag. Den här dagen har faktist vart riktigt..knasig? Började med att jag råkade ha sönder tandställningen igår och imorrse ringde pappa och vi fick en tid halv tio. Så åkte mot haninge typ tjugo i nio. Och då fick jag en helt ny och tjockare tråd eftersom att det var tråden som hade gått sönder. Men eftersom att typ mitt favorit shoppingcentrum ligger där så drog vi dit och tog först en fika eftersom att klockan bara var tjugo i tio. Sen småshoppade jag lite. Drog till skolan efter det och hade lunch då så det var nice! Efter lunchen hade jag sexualkunskapsprov och det gick faktist bra. Svarade på allt utom 1 fråga som var en sån där a) fråga. Men nu är jag hemma och väntar på linnea. Får se vad som händer ikväll. Jag har iallafall lust att dra någonstanns. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0