crazy kväll!

godmorgon! Shit vilken crazy kväll/natt det var igår. Började med att jag och linnea drog hem till manne, sedan tog vi tåget till kvantum och köpte glass. Och eftersom att simon bodde i närheten drog vi hem till honom. Va där ett litet tag bara. Sen bestämde vi oss för att dra till coop. Då va klockan runt kvart över nio. Så eftersom att coop stänger tio så var vi tvugna att skynda oss. Iallafall när vi drog dit chillade vi lite på waynes sen drog vi in på coop och köpte lite gooodis. Vid tio segade vi ut ifrån coop. Men när vi kommit till dörrarna så visar det sig att dom redan hade stängt igen. Så jag och fick typ panik. Och linnea och manne ville stanna kvar där under natten men då ropade ju simon på en som jobbade där som sa hur vi skulle öppna dörren. Aja efter det drog vi till manne och åt glass och mös med hans söta kisse. Kollade även på film. Lite efter tolv drog jag och linnea hem. Så var hemma typ 20 över. Och då kan jag säga såhär; jag somna på direkten. 

Blev ett litet långt inlägg nu. Hoppas att ni orkade läsa det? Annars så kan jag kortfatta kvällen; helt galen med underbara vänner! Nu ska jag iallafall upp ur sängen och hoppa in i dushen. Ska ner till centrum och köpa present till mammi som fyller år imorrn. shit jag är alltid sen med sånt.. Så vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0