dålig uppdatering..

förlåt förlåt förlåt och ännu mera förlåt för den dåliga uppdateringen idag! Drog iaf först ner till stan med pappa och fikade. Gick sedan runt lite, kollade på skor och köpte present till mamma. Småshoppade även lite på apoteket. Nä men köpte lite nödvändiga saker som brun utan sol. Yesyesyes. Istället för att behöva knarka solarium så ska jag testa en bodylotion. Hoppas att det funkar? Får väll se eftersom att jag har sett att många har rekommenderat den i både sina bloggar och i tidningar..

Men iallafall..Efter det träffade jag linnea och då drog vi och käka pommes och sedan hem och chilla lite. Runt sju drog vi hem till manne där simon var. Då tog vi tåget till coop och köpte lite goooodis. Sen vart alla sugna på pizza. Så drog till den närmaste pizzerian. Lite synd bara för det var endast en som var öppen. Men gott vare! Nu är jag iallafall hemma och ska tvätta bort mascaran och så. Hörs imorrn!

den här köpte jag! 65 kr i tihink :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0