hemma!

Kom hem för en liten stund sen och shit så trött jag är. Hade ju volleybollturnering idag och ja..det gick ju sädär. Tror vi kom på tredje plats? Får väll vara nöjd ändå med tanke på att alla tjejer inte var där och spela. Menmen..Slutade direkt efter det och då drog jag och linnea hem till henne. Drog sen och käka pizza och sen hem mtill mig fort,bytte om och sen kuta vi ner till tåget och tog det mot simon. Där var dennis också. Men nu är jag iaf hemma och hade tänkt att tvätta bort sminket sen faktist gå och lägga mig. Ska ta och se på massa avsnit från sex and the city. vi hörs!

bild från igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!



Hur gammal är du?

2011-03-10 @ 00:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0