idag ska jag..

Godmorgon alla underbara! Shit så tidigt jag är vaken. Men vaknade av att mamma ringde och sa att hon hade lämnat tillbaka mina uggs som hade gått upp på sidan. Och guess what? Nu har jag 1300 kr att handla skor för! Underbart! Så idag ska jag ner till centrum och kolla efter skor och kolla lite i affärer. Men innan det ska jag träna. Ni vet till sommaren 2011 ;). Känner att det behövs efter allt godis jag åt igår. Ajuste sa jag ens vad jag gjorde igår kväll? Drog ut till coop på kvällen med linnea och handla lite naturgodis. Sen träffade vi simon och då drog vi hem till honom och bara chillade. När vi skulle gå hem märkte jag att jag hade tappat min plånbok. Men efter att jag och linnea gått en bit så hittade jag den. Tur det! Aja nu ska jag dra mig upp ur sängen och fixa lite frukost. Vi hörs sen!

oldie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0