inte hunnit sorry!

Sådär nu kan jag göra ett riktigt blogginlägg! Hade tänkt att jag skulle göra ett imorrse men då hann jag inte. Har iallafall haft en underbart trevlig dag. Jag och linnea åkte in med tåget till stockholm runt halv tio och shit så mycket man har hann skratta under den tågresan. När vi hade bytt tåg lite hit och dit så hamnade vi i samma vagn som 3 typ araber som spelade dragspel och sjöng på arabiska/spanska. Lät för jävla kul men gud så många det var som blev irreterade. Var någon snubbe som flyttade på sig tillochmed. Men när vi kom in till stockholm gick vi direkt till ett litet caffè och köpte en varsin smotie. Runt tolv/halv ett kom adde och theo och då mötte vi dom vid hötorget och då gick vi direkt och kollade bios och bokade biljetter till min låtsas fru. Drog sedan och käka på donken eftersom att det är billigt och låg nära. Hade bara ca 2 timmar på oss att gå runt i stockholm men lite fick jag med mig hem. Men gud så filmen var bra. Skrattade nog under hela filmen.  Eftersom att jag glömde kameran hemma + att den är urladdad så får ni bilder på det jag köpte imorrn/idag. Sen så hade jag tagit massa bilder med mobilen men såklart ska ju det hålla på å strula och skit så får försöka lägga upp dom senare eller imorrn. Nu ska jag iaf kolla på satc och jävlar vilket långt inlägg det blev. Orkade ni ens läsa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0