jag ber tusen gånger om förlåtelse

Hej! Förlåt så hemskt mycket för uppdateringen idag. Vet att det har vart lite snålt om det på senaste tiden. Men jag har faktist tröttnat lite på att blogga. Kanske bara tillfälligt? Så jag skriver enbart för eran skull. Och jag blev lite paff när jag nyss kollade på statistiken så hade den gått upp. Och jag blev faktist jätte glad över att ni ens går in på min blogg även om jag inte skriver. Men imorrn är det fredag vilket innebär helg och två dagar kvar tills jag fyller. Shit det närmar sig nu och ärligt talat så är jag lite nervös över det jag kommer få för iår har jag verkligen ingen aning. Eftersom att jag fyller på en söndag så ska jag typ fira min födelsedag på lördag med linnea,theo och adde h. Alltså väldigt underbara människor! Både jag och theo fyller på söndag så antar att vi kommer fira theo också. 

Men oj nu blev det ett långt inlägg. Ska ta och kolla på satc nu. Har ju somsagt sovmorgon imorrn så det ska bli galet skönt. Dock bara 1 timme längre. Men ändå ;). godnatt!

slumpad bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0