jäkligt bra kväll!

Började med att jag drog ner och käkade med mamma,pappa,brorsan,brorsans kompis,morfar,jessika,peter,olle,ture & edit. Ja en hel del! Efter ett tag kom linnea och då började vi röra oss upp mot centrum där vi träffade på theo och adde. Drog sedan till coop och handlade massa kakor och hade lite skoj i klätterställningen. Hyrde även skräckis som vi såg hemma hos mig. Kommer dock inte ihåg vad det var den hette.. Men bra var den! Nu har dom precis dragit och jag ligger i min säng och inväntar dom sista minutrarna som 14. Shit helt sjukt att jag blir 15 imorrn. Och eftersom att även theo fyller år imorrn OCKSÅ så hade jag och linnea köpt en snygg t-shirt åt honom. Sen fick jag en underbart fin present av linnea. Visar i nästa inlägg! Men nu slänger jag in en bildbomb så orkade ni inte läsa detta inlägg så hoppas jag att ni blir glada av massa bilder. Enjoy!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0