kampsport? nja...

Hej! Shit vilken dag. Började med att jag vaknade upp hemma hos linnea. Då fixade vi oss sen drog vi iväg till skolan. Började med bild,sen so,sen syslöjd. Efter det skulle jag ha haft hm men eftersom att vi skulle ha ''guldstund'' så blev det inte så. Men efter skolan drog jag,linnea och mamma till haninge och in på port 73. Köpte endast en sminkborste. Efter det drog vi hem igen och drog till ett ställe där vi provade på kampsport. Så hade sånn där dräkt och skit. Fick även svartband direkt..eller ;). Och det var jätte jobbigt faktist! Gjorde lite ben och arm övningar och vart helt slut efter det. Men nu är jag hemma och mitt skal har kommit. Dock inte lika fint som det såg ut på bild OCH det såg hemmagjort ut? Sen har redan en pärla åkt av..Så diss för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0