måndag..

hej på er! Ja då va måndagen avklarad. Även första dagen efter sportlovet och gud så fort det har gått :O. Var vet bara jag som somnade sent igår eftersom att jag trodde att det var lov idag igen? Så imorrse när jag vakna kan jag säga såhär; jag var skit trött. Och är fortfarande skittrött. Så ikväll blire att gå och lägga sig tidigt. Ska även tagga till imorrn då det är volleyboll turnering. Iår tjejer då ska vi komma etta! Har kommit tvåa dom senaste åren så hoppas på en vinst iår. Iallafall idag så har jag vart med bästis. Vi drog hem till mig. Pluggade lite matte,och chillade. Nu ska jag snart käka sen ska jag plugga lite mer matte eftersom att imorrn så har jag ett matteprov. Och känner på mig att det kommer gå skit. Så kanske ska börja plugga...nu?

bild tagen idag! kanske synns att jag är trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0