ny luuur

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag har sovit jätte bra. Somnade dock väldigt sent och vaknade väldigt tidigt av att mamma och pappa kom in och sjöng för mig. Då var klockan runt halv åtta? Men iallafall fick ny mobil och en htc. Håller på att lära mig den just nu men fy va glad jag blev! Tack så jätte mycket mamma och pappa! Fick även lite mer smågrejer och så men visar det i ett annat inlägg. Nu har jag precis dushat och ska börja fixa mig. Ska iväg till expert snart och kirra nytt kontantkort sen ska jag träffa julia. Men ha en fortsatt trevlig dag för det kommer jag att ha!


Kommentarer
Postat av: emme

bra blogg:)

2011-03-13 @ 10:17:39
URL: http://poko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0