1 maj!

Hello sweeties! Igår vare ju valborg vilket gjorde att jag inte bloggade såå mycket. Men what a night! Började med att jag,jenny,tiffy och linnea åt tacos hemma hos linnea. Sedan kom typ alla. Och allt som allt blev det ca 15 pers hos linnea. 4 tjejer, och 11 killar. Haha! Runt elva tiden drog vi till gröndal där det var vääärsta dunket.Var fest där med sean banan och allt. Men han hade redan dragit när vi kom. Iallafall! Så vare ju så vi tjejer flörta lite med dom som var där om att komma in så runt tolv lyckades vi komma in. Då vare bara att hänga av sig jackorna och hoppa upp och ner på golvet. Var sån jävla bra musik och allt var bara perfekt! Drog runt ett då det stängde hem till linnea (jag,linnea,jenny och tiffy) och gjorde nattmat och satt och snacka. Det var iallafall min valborg. Som var grym! Nu kommere massa bilder så håll i er ;).




spelade även ett spel som linus hade köpt när han va i usa. Haha skitkul! 

förlåt för bilden, men kolla på manne (han i svart tröja) ja endel av godisarna var såå äckliga..






asså...jesper
Okeeeej det får duga, finns typ 1000 bilder till. Men för att vara snäll mot alla andra så ska jag nog inte lägga upp dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0