baksmällan 2

Hej! Kom in för ett tag sen, sorry för sån dålig uppdatering men har bara inte hunnit. Träffa linnea ett tag. Drog runt lite och träffade senare johan och edvin. Pallar inte berätta allt men mitt däck sprack. Vart värsta explosionen. Och då var johan och edvin sååå gulliga och hjälpte mig med att ta den. Aaaaw! Efter det drog linnea och jag gick sällskap med killarna hem. Var åt samma håll så stannade nedanför mig och snacka ett tag. Efter det käka jag sen blev det bio med linnea, johan,edvin,viktor,ollie och jesper. Blev baksmällan 2 som jag verkligen kan rekommendera. Helt sjuk film med andra ord. Jaja nu ska jag kolla på satc sen sova. Ska upp tidigt imorrn eftersom att jag ska me och fota lite imorrn när linnea tar konfermationen...Hörs imorrn!

nyss heeelt osminkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0