Handen

Hej! Efter skolan idag drog jag direkt in mot haninge,spände tandställningen efter det träffade jag på linnea. Gick runt lite då och köpte världens finaste klockor (enligt mig). Vet inte hur länge jag har spanat på en sånn men nu efter att den hade sjunkt i pris från 498 till 198 fick den bli min. Och jag ångrar mig inte en sekund! Köpte även lite annat smått. Tog sedan tåget hem runt fyra/halv fem. Då drog jag direkt hem och käka. Sen efter ett tag kom linnea och då gjorde vi inget annat än att prata lite och ta massa kort. Måste faktist säga som såhär att jag är avis på linnea hur jävla bra hon blir på kort! Ni ska bara se..Värsta supermodelen! Nu sitter jag iallafall i mitt tomma rum. Har tagit ut min säng+skrivbord för imorrn kommer min nya säng! Yey! Nu ska jag iallafall chilla lite. Slänger in bilder på det jag köpte så hörs vi väll sen :).

lovelovelove! Från ut&penn!

Armband från bikbok


från bikbok, snyggare i verkligheten + en vit bh från h&m!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SNYGGT! Älskar linnet ;)<333333

2011-05-11 @ 21:13:29
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: linnea

Sv; HAHAHHA bäst att jag är helan! :Dfast tillsammans blir vi väl helvan? :D

2011-05-11 @ 21:15:36
URL: http://lluhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0