Inte hunnit

Hej! Ja idag vare då kamp-gröndal. Hade bästa laget men kanske inte bäästa teamworket. Eller ju vi hade ju dööökul! Var bara något slut eftet att ha gått/sprungit runt och yrat i skogen som en galning. Efter det drog jag och linnea + lite grabbs till hamnvik och kollade när grabbarna badade. Stackars linnea bara som blev iknuffad med kläderna på! Drog sen vid halv sex hem till mig jag och linnea. Dushade också. Efter det drog vi och träffa linus,manne och calle. Kollade på medans som spelade fotboll. Tro mig, även det gav mig vääldigt mycke skratt. Men nu ligger jag i sängen och kliar sönder mina ben. fulla med myggbett :(. Efter det här ska jag väll sova. Sjuukt trött. Och btwwwwww imorrn blire dålig uppdatering eftersom att jag ska med linnea och rida. Så vi hörs när vi hörs helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0