längtar till helgen

Tänkte uppdatera er lite eftesom jag legat lite lågt med det. Men somsagt! Har gjort klart ALLA mina engelska uppdattser. Eller nästan, en av dom är inte helt klar. Sen har jag bara pratat lite med linnea om att helgen kommer bli bäst. Vad tror ni att vi ska göra? Jo vi ska faktist ut till min sommarstuga med linus och manne. Har en egen liten stuga där så det är nice. Ska iallafall kolla på skräckfilm och äta säkert jätte mycket godis. Inte lite jag längtar! Sen kommer det även bli kanon väder så bikini packas ner så får man lite färg på sig. Men nu ska jag iallafall vänta på att bb börjar. Hörs imorrn!

gjorde btw ett armband på syslöjden idag. Macrame tror jag att det heter! Bilder på mina shorts kommer snart. Så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0