måndag

Hej sötnosar! Ja då vare måndag. Har ni haft en bra dag? Min har vart kanon. Rätt så chill skoldag. Efter det drog jag och linnea hem till henne. Fixade lite käk sen drog vi mot tandläkarn. Linnea skulle på tandläkarkoll så satt och väntade på henne där. Efter det drog vi till centrum och jag köpte kontantkort. Nu har jag precis käkat och sitter och spanar in lite kläder som jag vill ha. Men tror jag ska köpa lite nästa onsdag då jag åker in till haninge för att spänna tandställningen. Påtal om tandställning så gick min sönder idag :(. Längst bak också så det är lite irreterande. Aja nu ska jag byta om till träningskläder och ställa mig på löpbandet och springa. Hööörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0